I skolan :)

Nu sitter jag i skolan :)
Det är jättekul att mina sidvisningar och besök har stigit så mycket påsista tiden tycker jag :) fortsätt så ni  ;)
Ganska intressant ändå, undra vilka det är som läser egentlgen? :P hehe

Idag har jag ganska mycket att göra för det är fysikprov imorrn, debatten är imorrn. Jag måste ringa aplesupport samt träffa min handledare i PA... Skriva klart alla mina argument inför imorrn också.
Men förövrigt så :) Jag tycker om att ha mycket att göra ;D

Det ryktas klassfest på fredag! Det ryktet lät prima.
På lördag verkar det som utgång på O'learys.
Söndag ska jag jobba som vanligt och emellan det ska jag hinna plugga lite hade jag tänkt :)
Men som sagt, jag tycker om att ha mycket att göra! hehe säger jag nu ja hahaha.

Jaja, när jag kommer hem ska jag lägga in lite bilder sedan stockholm är det tänkt, för det borde jag väll hinna ändå ;)

Uscha, det enda som verkligen tynger mig nu är att vi har iidrott 13.50. fy pytsan

Kommentarer
Postat av: Pelleamna

This is a very good site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback