HÄÄÄÄJ Folk's

Läget är på topp!

I fredags blev det mysig tjejmiddag hemma hos Tessi, och utgång, hangloose på det!
 PRIMA. Jätterolig kväll var de :D (bilder kommer senare)
Jag sov hemma hos Fredrik dit jag kom strax efter klockan 3, för jag gick hem till Sätra med Jimmy, haha.
jaja.
Det var DÖ-jobbigt att kliva upp och jobba 11-17 på lördagen, men jag överlevde det med ;)

Jag slutade som sagt klockan 5,  då var det hem fort som attan, duscha, byta om (tog på mig mina nya kläder som jag skrev om för nåt inlägg sen)  ;)
Träffade F på stan strax innan klockan 7. :)
Vi gick och åt på mingel&bar, vilket var mycket mysigt :)
Se blev det bio:
- supersugen. kass film, haha!
inte ritkgit min humor, men kan bero på att jag var så trött. men som sagt,
jag började kolla på klockan efter 40 minuter typ så :P hehe.

jaja men allt som allt så gör det inget för kvällen var lyckad ändå :)

Slockna dirr när vi kom hem.
Sen sov jag läääääääääääääääääääänge, blev tyolv-tretton timmar sammanlagt ;)
Var helt seg hela söndagen... Tänkte inte jobba först, men pallrade mig iväg dit ändå :)
Då blev jag stolt över mig själv! :D

Idag var jag på körlektion 10.20-11.00.
Det gick bra, han ska boka uppkörning åt mig idag. Så jg får veta den tiden på torsdag :D
HÄRLIGTTTT


Jag börjar inte förräns klockan 2, så ja sitter och skiver på mitt engelska tal som jg ska hålla idag.
det komemr gå bra, ska bli skönt att få det avklarat.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback