en vecka senare liksom

Jag har ingen data hemma, ingen som funkar att skriva på eller är rolig iaf ...
men nu sitter jag i skolans bibliotek, har tänkt att sätta mig här ochsrkiva några rader i flera dar nu, men det har inte blivit av, som ni kanske sett....
Nu är det iallfall så att jag hade tid att slå mig ner ett tag för att jag väntar på att åka till jobbet. jag börjar klockan 4 så måste åka strax efter klockan halv...

nu en update av veckan:

fredag: Var ute hos lillasyster i björke. det var trevligt.
På kvällen var jag på bio med Tessi, vi såg "the kingdom" och den var helt okej bra :)
Lördag: jobbade 9-15 vilket var drygt å jobbiiiiigt... men dagen tog slut iallafall och på kvällen var det partiiie som gällde :D Det blev olearys eller "Crystal" som det så gärna vill kalla sig. Den kvällen var roolig!
Söndag: Mys mys mys dag, jag och fredrik hade jättemysigt hela dagen, handlade jättemycket godis, chips och läsk, kolalde på tv &spelade xbox hela dagen sen på kvällen som han hos mig :)
Måndag: Sovmorgon som vanligt tills klockan var 2, hade engelska redovisning. Den gick bra och förövrigt var det inte så mycket som hände den dagen... Fredrik och jag köpte pizza och passade Sara en stund på kvällen.. Sen sov han hos mig :)
Tisdag: skola skola skola jobb jobb jobb, jag var dötrött när jag kom hem, kikade på desperate housewives och somnade sen helt slut.
onsdag: det var igår det ja... hmm låååång dag! började tidigt, massa lektioner, men det gick fort... sista lektionen var det tennis och det har jag verkligen kommit fram till att jag suger på! no doubt.
haha jaja, men det var vällan lite skojjigt ändå då ;)
Jag jobabde sedan tre timmar på kvällen och kom hem lagom till klockan 8, jag åt midag och  städade lite på mitt rum. Sen kom fredrik hem til mig ochhan stannade där :)
Torsdag: Sovmorgon till 14. skulle ha religionsprov då.. På förmiddagen var jag bara hemma.. F åkte hem jag tog det lugnt, åkte ner och träffa mamma på stan sen.. snabb runda. sen mätte jag upp F igen och vi åt snabb-lunch på Mcdonken. helt okej, sen till skolan och skulle göra prov, men det fick vi göra hemma så jag släppte allt och gick tillbaka till stan & F. en snabbis.. för nu sitter jga här. Han skulle träffa sin syrra och jag skulle skriva på mitt prov som vi fick i hemläxaaa.  Fast nu måste jag snart åka iväg..

Jag tror f.ö att jag börjar bli sjuk. jag mår inte bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback