Berätta vart du komemr från..

Pjuuuuuh, dagen är över.
hahaha, eftermiddagen var väll egentligen inte så farlig, men det var jobbigt att ha iidrott.
- Även fast jag knappt rörde mig. Vi gjorde aerobicsvideo i ett avskilt rum, så ingen såg om man fuskade. så det gjorde jag då såklart, lyfte väll kanske armen ibland...
men ändå. Tog inte i så jag sprack direkt.

Efter skolan åkte jag iallfall hem, skrev klart debatten, ringde applesupport, vilket tog typ 1 timme och det var drygt som fan. ( att ringa till applesupport altlså, själva debatten gick relativt fort att skriva)
Efter middagen runt klockan 6 åkte jag hem till farmor och hälsade på. :)
Mysigt, vi drack äppeljuice och åt nötter. haha sweeet.

Sen efter det tog jag min cykel&vinterjacka och cykla hem till F :)
Vi satte på Beck och låg sedan på hans säng hela kvällen, det var mysigt. Pratade massa, goosade :)
David Rova kom hem till honom, så då åkte jag hem! dom skulle spela hockeyspel på xBox och det tycker jag är tråkigt.
Så jag var hemma strax innan klockan 9!

Det var min eftermiddag det :)
Känner mig nervös inför debatten imorrn! Fan vi måste vinna, haha verkligen! Jag går under annars.
Fysikprovet känns inte lika förödande dock... det känns ändå ganska så bra :)

Ska ladda upp lite bilder, kanske , kommer i andra inlägget ;)

kanske en här också ;)

image262

HAHAH Kristinas Bitska, läskiga kanin PONTUS haha.
Fast han är ju ganska sööt också :) hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback