All that glitters is not gold.

Nu har jag kollat klart på DHW.
det varbra som vanligt.
Jag fick bråttom eftersom jag kom hem från pappa typ 20.40 och skulle äta mammas hembakta pizza, samt duscha innan det började. Men jag han ganska bra. :)

Jag är trött, känner mig lite deppig för lite grejjor. Men annars tycker jag att allting fungerar så himlan bra!
Skolan, kompisar, körkort, jobb, jag är så himla nöjd på massor av plan. men det är nåt som skaver liksom..
Vet inte riktigt vad det är heller, just a feeling...


image259





Jag håller på åh tar emot en mapp av kristina genom msn innehållande alla bilder från stockholm :D
haha den ni! ;) hihi väcker massa minnen och det känns som att det var jättelänge sedan jag var där, fast det egentligen bara var typ två veckor sen, inte ens det!
Nää usch& fy.
  snart får du komma hiiiiiiit! :D



det bara försvinner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback