AAAj min ryyyyyyyyggg

AAaj, jag sitter här och har skitont i ryggen. för vet ni vad klumpiga jag gjorde?
Haha, det var så att jag hade precis duschat, lite halvstressad sådär sprang jag ner för trappen på väg enda ner till mitt rum, ochvad händer ?
-Jo jag halkar, trillar, faller ner för trappjäveln! hahah, men fyfan va ont det gjorde. Har rejält ont i min svank nu fastän att det var typ en hel timme sen :(



men värre saker har man väll vart med om, så jag överlever...

Sedan dess har jag iallfall pluggat, det är typ värre, så vad gnäller jag om ; D?

Fredrik är på hockeymatch tråkigt :( Jag hade velat följa meeed han ju :( Inte för att han frågade, men ändå :P
haha, Snart ät det ju ändå tvv:n som gäller.

På iidrotten imorr ska vi spela tennis jag & Cissi.  :D hha vad sägs om det då1 :d
Redig tur hade vi som fick platserna också :D hheeheh sneeky.

iallafall. jag är dödligt trött, jag känner för lite vila.
En semester hade inte varit helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback