uscha jävla daaaag

Fy vilken dryg daaag dä har varit.
Jag va trött som ett as imorse och hela dagen, freddson kom insläntandes här runt 3 inatt och vi somnade om kanske vidd 4 nångång...Så imorse var jag som sagt döööd. fast det mesta av tröttheten kom på förmiddagen och nu senaer på eftermiddagen. Skulle kunna lägga ma å sova i ett ååår, fast det har jag inte tid med.

Jag känner ma irriterad på det mesta just nu, allt och a l l a. Måste till sibylla idaaaa, samt måste åka och tanka min moppe. :( usch va drygt, de rääägnar ju ute ;S fi-sjuttsingen, dumma prov jag har imorrn med :( Skolan kan ta sig i rööven.

Något som var bra idag var iaf att jag inte hade sista lektionen utan slutade klockan två :)
Och något som är bra med imorrn är att jag bara har en lektion 10.45 - (fysikprovet :S visserligen) men aja, det innebär sovmorgon iaf :)

Skulle vare med fredde nu, men nejdå. segis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback