update

Lördagen var jättemysiig.
Fredrik och jag kollade på tv, gullade tjockade massor med chips, godis och lääsk :)
Somnade seeent, sov länge, låg och goosade loooong-time på  söndagsmorgonen :) (L)

Jag började packa sen på eftermiddagen när han åkt hem, packade och städade lite :) Sen åkte jag in med min moster till stan och solade :)
På kvällen grillade vi Mmm me like it.'
Sen var jag med fredde igen på eftermidadgen/kvällen :) tog det bara lugnt :)

Imorse var jag dödigt trött och hade kunnat gett vad som helst för att ligga kvar i sängen, för jag ahde verkligen ingen lust alls att gå till skolan :(
men det löste sig. Så fort jag hade palrlat mig ur sängen gick det ju bra :P

Känner att jag ahr väldigt mycket att göra, och känenr mig därför väälfigt stressad :'(
Låg och räknade lite matte hos freddie idag :) Det gick bra :)
Men sen har jag två uppsatser som ska vara inne innan onsdag också ;S
så på två dar har jag;

Matte D, nationellt prov.
Engelska B nationellt prov (en hel förmiddag, vem har tid med det?)
Socialkunskap B, uppsats drogbehandling av ungsdomar.
Socialkunskap B, äldrevård.

uscha, better get started. fast iofs så har jag ju redan börjat. men skulle vara skönt att få klart lite iaf :P specieltl eftersom att jag åker bort på torsdag och är borta hela nästa vecka.. .
sen är det bara två veckor kvar i skolan :P två veckor och fyra prov.
oops.

here we go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback