Tråkig, var ordet

Juste, tråkig tråkig tråkig, min blogg har blivit så himla tråkig :S
Får fan ta å rycka upp mig lite :O
haha helt seriöst, jag skriver verkligen inget kul, eller vänta nu, jag skriver knappt alls. över huvud taget :S !!!!!

ja ja. Kan skylla på att mitt väldigt (läs: inte) upptagna liv uppbehåller mig med andra mutchas important things.
Kom en bra bit på mitt geografiarbete idag :) Vilket kändes bra :) hihi, dessvärre, (kom jag på nu :S ) Så har jag kvar geografiboken i skolan :'( OCH JAG HAR PROV IMORRN ;S
Nej nej nej, sånt där orkar man inte komma på.  åh jävla fan :(

Sitter och poppar lite
Warren g ft. Nate dogg - regulate ;)
med mycket baaas, mm me like it ;)
haha.  gammal, men oh så bra ;) yeah yeah (head baaang)

Sitter här i min vita myspys-byxor och väntar på Freddie, vi ska till Icat och köpa massa snaskiga saker :D
wieeho. Sen kika desperate ikv ;D yyeahih
har nyss proppat i mig lite av pizzan vi åt till middag igår, FATTY GIRL ;D

Sprang runt lite på stan idag, vill hitta en ny bikina tills mormor&jag åker utomlands nästa vecka :)
det ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback