tråkig dag

Idag är jag sjukanmäld, sånt man behöver ibland. Fast för tillfället är jag i skolan :P Var tvungen att dra hit för att göra ett geografi-prov, vilket gick helt okej :) Skönt, den här lektionen slutar snart, och då har jag lite att syssla med.
hm aja. helst vill jag bara hem och dra ett täcke över huvudet.  ;S  haha jaao, så kan det vara.

Sitter i världens minsta och äckligaste datarum, det är typ 7 datorer inträngda i ett litet förråd ;S bluuää, dessutom luktar det äckligt här inne, typ svett & bad breath :P  uuuääh.
bara att bita ihop, borde kanske kila num får ändå ingenting gjort på mitt arbete.
men det är en vecka kvar, så no time for panik.

Freddson är borta i helgen med, studentkryssningen you know, så nog ska jag få saker gjort alltid ;)
hihi ,

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback