Tisdag eftermiddag

Att det redan är tisdag! Tiden bara flyyger iväg känns det som.
Jga kom iallafall hem från skolan och stan för ett tag sedan...
I skolan hade vi engelska B, nationella, vilka gick bra :)
Sedan hade vi matte hela eftermiddagen :) Kändes bra det med, frågade om en massa uppgifter jag gått runt och tänkt på, så nu känns det bättre inför nationella matte D imorrn :) :P

På lunchen träffade jag på min mormor på stan :) Så jag gjorde henne sällskap när hon skulle äta och så pratade vi lite om resan :) Börjar faktiskt få lite resfeber nu, dessutom känner jag mig stressad för ingenting känns riktigt klart än, packning, skolarbeten etc etc.
Ja ja. Det blir nog bra i slutändan ändå så :)

Efterskolan unnade jag mig en liten vända på stan :)
Jag hittade en sööt tubklänning/linne i vitt & rött, som jag köpte, riktigt sööööt :)
dessutom köpte jag efterlängatade leopardbalelrinas :) me like them.
Jaa, nu sitter jag här hemma, tar det lugnt ett litet tack innan det är back on track igen... :P
Väntar att mammi ska komma hem med maat också :)

Jag bjuder på lite fler bilder sedan cruisingen, typ två helger sen..
enjoy ;)


113713-189

Kommentarer
Postat av: Anthonyida

Estas son as previsións do SERGAS para a resolución da ope de médicos de familia.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback