morgon

Usch, låg och kikade på nå progrma på tv:n "Teen murders - an inside look"
USCH säger jag bara, började nästan gråta.
Så sitter föräldrarna till den mördade killen där och berättar  hur han försvunnit och sedan att de fått reda på att det var hans bästa kompis, som alltid var hemma hos dom, som hade mördat killen ;S
Skjutit han i bröstet och i huvet, slagit sönder hans ansikte med en yxa, och sedan skurit ut alla hans tänder med kniv ;S

hur kan man ens göra så? ;S
helt sjukt.
indeed




Förövrigt så känner jag mig riktigt trött. Har sovit som ett as, men är trött ändå och så har jag fortfarande ont i halsen :(  näää skit-fredag. Hoppas det blir bättre ikväll :)
Då ska jag mysa med älsklingen och bara ta det lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback