i väntan på freddo

Tre saker jag inte förstår:
- tidsoptimister
-  våra bästa år.
- Matte c


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- Datorn
- svart nagellack
- äpplecider :D

Tre saker jag gör just nu:
- väntar på freddson
- suktar efter pizza :D
- skriver blogg :D

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- shoppa dyra skor i NY
- se Paris
- känna att jag levt mitt liv som jag vill :)

Tre saker jag kan göra:
- rulla magen :D
- gå ner i spagat
- gå på lina (den du ;) )

[ Samt både och som du ser ;) ]
 image180

Tre saker jag inte kan:
- typ baka (helt förvånad äver kladdakakan :O )
- va bland folk om jag känner mig ful :P
- typdricka lagom (måste tränas på :P )

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- winnerbäck
- winnerbäck
- winnerbäck

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- typ oxford-engelska ;)
- Laga mat
- dansa

Tre favoriträtter:
- allt som älsko lagar till mig <3 hihi
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback