however

JAPP JAPP JAPP:

Otroligt SEG fredag, visserligen känns det som onsdag. men ändå. fatta hur trött jag ÄR?!?!?! ;S
Jag och älsko somnade inte förräns runt 3 tiden på morgonen, och gissa när min klocka ringde? :S Jo klaockan 7 ;S whataaaaaaaaaaaaaa
sen hade man engelska nationella i skrivning på morgonen. helt psykiskt ;S
- skönt med rasten sen, speciellt när cillan och jag la oss och sov <3 ååh  DET VAR SKÖÖÖNT, hade svårt att fortsätta hålla mig vaken sen under eftermiddagen, under resten av lektionerna. Men det gjorde jag. Feta creds yao ;)

Har egentligen ett socialkunskap B arbete som ska vara inne ikväll, men jag har inte riktigt ork att fortsätta.
jag är depp, jag vill ha något roligt att göra ikväll, men jag är trött som en maratonlöpare!
Dessutom är älskot på G till Riga.

ååååh, dryga dag. typ (dryga jag ) ? beror ju på hur man ser på det. jag tycker själv att jag är dryg, måste jag vara så neggo hela tiden ;S NÄ.

Det blir nog grilla med familjen sen i vilket fall  :) Sånt är alltid mys.

Imorrn får jag se vad som händer... ? Om det blir någonting ner på stan, skulle va kul iofs :) ja ja jag ser välll. PÖSs

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad är det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback