hemma nu ;)

Jag är hemma från grek-landet nu, tihi.
det var mysigt, orkar inte berätta, men kanske lägger upp nån bild sen :P
hehe.

kom hem på torsdagen, ganska sent :)
Fredde kom hem till mig, sen sov han här :) hihi

fredagen var det skola, hade lite sovmorgon :)
brännboll på iidrotten, sen dubbeltimme fysik :P uscha.

På kvällen blidde det partaj i valbo :)
åkte  in till stan vid 1 ?
sen in på Goya och dansa lite med fredd ;)
 hihi
cykla hem lagom till tidningsbudet, så fick tidningen i handen ;)
prima service ;D
somna sent.

vaknade tidigt idag.
pussade på fredde tills han vaknade ;) tihi
sen åkte jag iväg på min kusins konfirmaion och han kilade hem till sig :)

ska snart iväg till han tror jag :)
Fast jag har nyss bytt om till mysis-kläder och satt på musik, så skönt  att bara sita och ta det lugnt ett tag :) Känner mig lite trötter faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback