GODMORGOON

Juste, godmorgon alla glada människor.
Satt just och spanade in min statistik, vilken har sjunkit ddrastiskt en jag åkte bort ;)
haha ganska självklart, men ändå.
jag ska börja uppdatera nu igen (eftersom att jag är hemma, of course)

Japp, kvällen spenderades framför senaste Beck-filmen tillsammans med kär pojkvänn, chips cola & godis.
Hihi, den var läskig, så jag blev rädd, vi var tvugna att pausa för att gå opp å hämta mer läsk, då blev jag rädd och var tvungen att tända alla lampor. :( synd om ma ju.
Vi var ensamma hemma hela kvällen (: Men det var ju så läskigt ju, speciellt eftersom att jag inte lyckades somna först. utan jag låg där helt vaken oppkrupen i freddos famn. fast han somna ju, så jag puttade på han och väckte han med jämna mellanrum :D så gjorde jag enda tills jag kunde somna :D
moahaha . jag känenrmig lite evil,.

Idag var vi tvugna att kliva upp tidigt för han ska till måsberget och döma en match. tss :P hihi, vi var trötter, men nu är man uppe och hoppar.
Jag vill in till stan. jag vill shoppa i massor samt slinga håret.
sånt gillar vi och det känns alldeles behövligt på en söndag.
Något mer som är behövligt är att jag bör begrava migi min geografibok eftersom att jag har muntligt prov imorrn, :(
uscha.
vem behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback