en riktigt fixar-dag

Jaa, egentligen så var jag  ju sjukanmäld idag,
mår sämst i halsen och min näsa bara snorar hela tiden sääxi huuh?
Haha, men jag åkte ändå till skolan på 9.45 lektionen matte D, bara för att jag kände att det var minst sagt behövligt....
 Jaa, så var det då tänkt att jag skulle ta min söta moppe och åka hem efter den, dvs klockan 11, men istället satte jag mig i skolans bibliotek och skrev klart mitt geografiarbete. SERIÖST BRA JOBBAT haha
face it, jag är bäst.
Aa iaf, när jag avr klar med det, så var det ändå bara typ 20 minuter kvar tilsl vi började nästa lektion 12.40, så jag stanande kvar och gick på den också, och var riktigt jäkla duktig :D  haha fast jag mådde ju inte på topp direkt.
Efter den timmen åkte jag iallfall hem.
satte mig och kikade lite resor, och vid 4-tiden åkte jag till arbetsmarknadsenheten och kirrade sommarjobb via kommun :)
lika bra det.  haha, för jag har ingen aning om hur länge jag kommer att orka stå och steka hamburgare på Sibylla i sommar, så det blev till attt fixa ett till jobb, 30:e juli - 10:e augusti på Gästrike katthem!!! HAHAHAHAHA.
jag tycker inte ens om katter.
jaja, klappa en katt i två veckor är lätt värt pengarna anyway.. :D haha

jaja, så kom mamma och hämtade mig :) Vi åkte till plantagen, jag köpte glass, sen åkte jag direkt hem. :P

Tog moppen till freddo :P haha skjutsade han till XL, sen hem,
- så kirrrade gullungen  min punktering på cykeln, mäkta imponerad blev jag!
helt spontant också:
"då kan jag ju fixa din punka nurå" haha så gjorde han det, snäll som han är ;)
mutchas löööve hunney ;)

Jag är trött och jag känner mig dödligt sjuk :( Ont överallt och så är jag trött :( BUHU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback