eftermiddag

vid tre åkte jag ner på stan :) Träffade mathilda & hanna på bussen så kila runt med dom en sväng innan fredde ringde :)  hihi.
Vi gick och kollade till min moppe, som faktiskt staratade idag :D WoHo, så jag åkte moppe hem jag :D

hehe sitter & väntar på gullot nu ;) har lagat mat till familjen, och kladdkaka  :D 
Fast fredde och jag ska kila och äta pizza ;) sånt behöver man ibland :D  hehe

Ikväll sover jag hos han  :) Så vi hinner umgås lite innan han¨åker till riga ; ) fyfan va kul det skulle vart! jag vill också på kryssniiiiing ;S  haha, let's go for it next year, shall we? (cecilia? :D )

Annars då, jooorå, sibylla ringde och frågade om jag kunde jobba på lördag. pengar är ju alltid pengar, fast lite trist är det ju trots allt ändå :P hehe  men vad ska jag annars göra i helgen ?  plugga borde jag visserligen, men det komemr också hinnas med. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback