det är tisdag...

Det är Desperate housewives-tisdag :D jipiiie!

Hihi, dagen har varit helt okej, inte allt för ansträngade. det var skönt att fysikprovet blev framflyttat till fredag :)
Efter skolan så åkte jag bara hem, är så trötter, :P hehe, sitter och väntar på  maat :) tjock :D
jaja, så det ska a ;)

Imorrn ska jag och Cillban ( + två andra forna engelska-skolan elever) till engelska skolan och prata om hur det är att gå på gymnasiet, hahaha, själva ska vi ju då propagera för vasaskolan :P :D
hhaha! Frågan är bara hur ärlig man ska vara? :P 
näerå, skämt åsido, det blir nog bra! :D


Fy sjuttsingen vad jag hatar det tangentbordet jag skriver på för tillfälelt, det är sådär litet och trådlöst, allt blir bar fel och bokstäverna komemr hullerom buller så man måsteändra hela tiden :( :S jag menar; SÅNT GILLAR VI INTE!



tråkigt inlägg, tråkig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback