Dä räägnaar

Dää regnar ute,
Alla blir förkylda såhär lagom till sommarlovet.
(Ni skulle bara sett min vänn, CECILIA) hahaXD jag syftar på kemin.  [OBS internt]
Aja, nog med interna grejjer, hur kul kan det vara att läsa liksom.

Jag leker mästerkock idag och lagar lasange. det blir mumms, fast jag spillde massa sås över ma.
och brännde mitt pelfingenr :(
Jag knallade hem till freddson efter skolan, fast han fick komma och möta ma, för det var så kallt och jag hade ingen lust att kila ut i regnet helt änsaam. så det så!
Vi mysade ite och gosade, för vi inte träffats på längeee!!!!!

Idag sluta man klockan elva, fast jag och Cillban är ambitiösa och gick till engelska skolan och prata om hur det var att gå på vasa, orkar inte ta upp da, för det är trökigt. Vi fick en nostalgitripp och Cill blev tåröööggd.
Vi saknar vår engelska skolan. (kalla ma geek)

Det regnar fortfarande, hur kul är dää liksom på en skalaa? uscha och imorrn ska jag cykla te skolan.
fy fy, fast moppen är kall den med, hatar deen!
Ikväll ska fredde sova hos ma, för han ska ut ikväll, fast han får ligga kvar och sova imorron bitti det lylloset, medans jag får kliva opp och traska te skolaan :(
livet är bra orättvist iblaaand.

äsch då,  man skall icke vara bitter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback