aaw (L)

Ante- Tjejen i mitt liv (frizon)

baby du är min kärlek å livskamrat
det här är sanna ord å inge tomtprat
det pirrar i magen å knäna blir svaga
varje gång våra läppar möts i vår saga
som består av kärlek lust å passion
vi kan förevigt va tillsammans bara vi har tron
visst jag kan va en drömmare men låt mig få drömma
för jag vill inte vakna om det är dig jag måste glömma
du är min näring när för dig min kärlek växer
du ger mig inspriation till underbara texter
så sagolik å ett socker sött leende
du får blinda människor att vilja bli seende
du är allt för mig, hela mitt liv
du är min tjej, å så ska det förbli
jag e så glad att det blev vi till slut
den här e till flickan som betyder mest just nu

men alltid samma känsla
även att vi förändras
å lågan brinner trots att vindarna har blåst så hårt dom kan
å om vi nångång gråter
så möts vi alltid åter
i lyckorus å det är därför jag älskar dig

att vi skulle bli tillsammans kunde ingen gissa
allt vi har framför oss vill jag inte missa
du är den prinssesa som jag alltid letat efter
så ödmjuk å underbar helt klart den bäste
jag hade mina tvivel om att detta skulle gå
men nu känner jag att det alltid kommer va vi två
min ängel bland molnen min sagolika tjej
du kan lita på mig för jag e så kär i dig
jag hoppas så innerligt att du känner samma sak
jag ska ta hand om dig å aldrig vara elak
ge dig va du vill ha kosta va det kostar
aggera dit paraply om det regnar å åskar
va din gång bro över en stor vattenpöl
ge dig frukost på sängen göra allt som behövs
för att du ska va hos mig för all framtid
men om du väljer att dra så har jag fan inget liv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback