15 maj

Som jag glömt att nämna är det faktiskt min namnsdag idag :) WoHo
Så om man nu firar namnsdagar, vilket vi gör i vår familj :)
-Så är det faktiskt en mycket mysig dag just idag :)

Jag fick ett litet paket av mamma idag :)
ett brett vitt midjebälte, perfekt! älskar det!! ;)
Passar utmärkt till min nya klänning också :D
(hittar ingen bild på den på hm.se, så får väll knäppa kort på den den ;) )

jaja :)
Desperate var mutchas braa, som alltid :D

nu har jag inte ritkigt bestämt mig för om jag ska fortsätta skriva uppsats, eller sova... hmm lång dag imorrn, borde nog sova, men har jag inte skrivit nåt på uppstasen, så kommer jag inte kunna sova, för jag kommer känna mig stresad som ett as.
Japp där har vi det!
Uppsats it is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback