uscha

jag kan inte sova, det är lite jobbigt... :/
Frede ligger och sover jättegulligt i sängen, tihi, mn jag kan verkligen inte.. ;S Kanske inte är så speciellt trött helelr för den delen, men det beror nog mest på att jag har piggnat till nu :P
Klev upp och borstade tänderna vid 7, för att jag inte hade någonting att göra... hehe å då, som vi alla vet, blir man pigg (av tandborstningen alltså) :P

Det var skönt att det var fredag igår (: Fixade sommarjobb gjorde man ;) det ni :P Skönt iaf, slipper man bekymra sig om det nå mer...
Efter skolan åkte jag hem och hjälpte till att städa lite, min mamma ska ju ha Chili-party ikväll ;D hihi fast jag, freddie & Cillerill ska ocksa va med ;) haha, jaoo så det bli bra :P

Igår på kvällen så var jag bara hemma tills fredde kom till mig, så kilade vi över till han sen på kvällen (: Kikade på Förortsungar, sööt film :) ♥
Javisst, har väll egenlige inte nå mer direkt att skriva... :S :P

Sitter och lyssnar på runaway love -Mary J Blige f/ Ludacris
Den låten är himla sorglig, kanske inte den bästa att börja dagen med.. men meee like it . <3

Vad ska jag ägna mig åt nu då? min pojk kommer säkert sova mnst ett par timmer till hehe :P om jag inte kryper ner under täcket och gosar med ha, då kanske han vaknar?
vad tror ni? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback