uppe tidigt ?

eller njae, kanske inte nu längre, kanske inte imorse heller för den delen (som jag tänkte skriva) Det har ju bliviiit sommartiiiid! trodde jag var uppe ap-tidigt, men icke. klev upp 7.40, alltså 8.40.
Stackars fredde som skulle på  dommarutbildningen kom seeent han ;S Inte fasiken visste vi att man skulle ställa fram klockan just idaaag :P

Aja, det gick nog bra...
Jag klev upp och la mig framför Disneychannel (haha muuwget) men det är nice ;) tjockade chiiips+ dipp, sånt gillar vi ;)

Ohh igår då? :D

Var i Valbo med familjen =) MIn lillebror fick en massa kläder. Jag, hittade en skinnjacka , WoHo det jublar vi för, fast köpte den inte igår dock.. men I will ;)
Sen kom fredde ut dit, till valbo allså, så strosade vi runt där ett tag innan vi fick skjuts till bomhus :)
Hoppade av vid Ica, handlade en massa gottigott tills kvällen ;)

Vi kom hem typ halv 7 ? Vi lagade hur god mat som helst ;) teamwork ftw. ! hade massa tända ljus och grejjer :) Mysigare kunde det inte ha varit.. Efter vi ätit kilade vi upp och badade mys bubbel-bad :) <3 också massa ljus å sånt :)  oooh lovelllyyyyy
Sen kikade vi "maybe baby" på tv 4 film :d haha men den var braa ;D samtidigt tjockade vi våra två olika chipser & dippar hahahah tjock som fan, fast fett med mys ;) woho ;D  jaao :) Gick upp och la oss vid 12 ungefär, vi var ganska trött :)
Men kvällen, heeelt oslagbar. <3

Synd att vi missat attställa fram klockan bara, men det ordnar sig..

Idag ´blir det över till familjen igen.. :(
hållerpå  å städar lite nu :P  ska sminka mig och grejja snart, fudnerar på å kila över till pappa om ett tag, så fort jag är klar här :) Träffa dom lite...

japp nää nu ska jag fortsätta ;)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback