tjalala

Igår:

Napprapaten först, ont som fan i ryggen efter ändå :(
sen skola.
 en promenix med min Ipod i det fina vårvädret på iidrotten :D
Slutade 15.45.
*Älskling sov här på kvällen efter hockeyn :)

idag så ska jag till mormor klockan 4 och äta med resten av famljen :)
Senaer ikväll blir det party. '

Imorse vaknade jag & babe typ vid kl 7 hehe, låg och drog oss till en sådär 9, haha ovanligt pigga, jag blev helt chockad, men det var nog mest för att solen sken som satan imorse (alltså mycket tidigt)  :P och den sken rakt in genom fönstret :P hehe så det blev så ljust så man vakna nog av den :P

sen käkade frullerulle. Nu är han på Ikea och jag stter här, känner mig seg och vill fixa till mig lit e;)

ringa cillan ska jag också göra... dvs NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback