short resumé

Mm nu ska vi se här;

Onsdags var jag och älsko på staaan. :) massa myys, tror jag skrev om det.. ?

Torsdag blev det först en sväng till pappa :) Åkte ner på stan, så fick jag ett par skoor <3 senapsgula pumps ;) heeeelniice ;D sen passade jag lillasyster ett tag tills pappa & Anna skulle åka hem igen :) men först åt vi lite lunch på stan  :)
Sen kom Cillan ner :)  Så kikade vi runt på staaaan, köpte likadana linnen, huuur söta som helst ;)

Skulle ha blivit milkshake-party på kvällen, men det ställdes in :( Buhu.
Men eftersom att vi redan var fixade och allt så ville vi inte förspilla kvällen ;)
Vi satte oss helt enkelt på Cillans rum :D HAHAHA blev hur lyckat som helst. Henns bror kom in och blandade lite åt oss ockå ;D yeaiy  :D
redig svammel-vammel-fylla :D
haha fick skjuts ner på stan av bror henens också, efter att vi snikat runt i huset tillräckligt länge (internt) haha
Kom ner på stan runt 11 ?  (ingen aning faktiskt ) :P
Gick till Svarte Jägarn där vi kom in utan problem ;D WoHO där var en del folk man kände, och det kom mer sen, så det var kul.
Jag köpte en shots-bricka till mig och Cillan, och hon köpte Cider till os ;)
Sen var det en tjej som hela tiden delade med sig av öl till mig haha så det vart kanske lite mycket tillslut :P
men aja, Sen runt kl 1 skulle vi ta oss in på Slick City, där allt roligt folk var (studentfest, "100 dagar till studenten") Min pojk var där och andra skojjiga, men vakten vägrade släppa in mig
haha han hade seriöst något emot just miiig.

Blidde en del tjaffs där på slutet, men det löste sig senare.
Fredde bjöd på Taxii hem till mig  ;) MYYS. <3

Fredag vaknade jag tung i huvet som fan, fast pigg förövrigt, vi låg kvar och myste i sängen till 12 kanske. Käkade frulle & på, sen hjälpte jag mamma att städa hela dagen.
På kvällen sov jag hos fredde igen :) Handlade massa läsk & godis på ICA , riktigt tjockismyys :)
Myys hela natten, en natt-dusch blev det också :) Riktigt niice;)

Lördag, det var igår det jaah. Hm, vi myste tog det lugnt på morgonen bara sen åkte vi en sväng till stan :) Sen till ICA igen handlade massa gott till kvällen :D
Gick hem till mig :) Träffade mammi lite :) Sen traskade vi upp till ferdde igen, Så lagade vi maat och ååt, myysig middag :) tända ljus & grejjer :) söötttt *
Chillade lite på hans rum, kollade "säg att du älskar mig" "Helenes små underverk" sen "torkel i knipa" myyysigtsomfaaan :D Somnade realtivt sent sen ;)

Imorse sov vi tills kl 11, då väckte jag bejbi :) låg och kramades ett tag. sen klev vi upp och städade undan lite :)
KLockan ett kom mamma och hämtade mig. Så träffade vi min moster & co På biljardhalen :) så hade vi en biljard duell ;) niiice fast ag förlorade alla matcher typ :P aja.
När vi kom hem vid 3 satte jag mig vid datan, och där har jag blivit kvar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback