shoppingsug + vårkänslor

Det var så underbart härligt väder ute idag :D vaknade halv 7 imorse (INTE av väckarklockan dock) utan av SOLEN :D Hur härligt var inte det då på en skala :D ? Så jag trippa upp ur sängen, pigg som en lärka ;D
Firade också med att  ä n t l i g e n få använda mina lovely klackisar ;D WoHo säger jag bara :D
Inte var det kalalt heller :P fastän jag inte hade nå strumpor :P
aja .

Jag känner mig i stort behov (egentligen inte dock) av shopping!  Vill köpa nya solbrillor, cityshorts.  :D
- ALLT :D
Ska försöka ta mig en runda på stan imorrn :) Mysa runt lite.
Fredde ska åka till stockholm och blir borta ändå till sent på natten :( Jag hade tänkt att hålla mig sysselsatt med lite träning och shopping ;) 
Det gör ju situationen något mer lätthanterelig ändå :P
Måste verkligen börja nyttja mitt friskiskort på a l l v a r nu :S  :D Ska bli kul det med, det svåra är bara att komma igång ordentligt... Hmm.

Jaani, imorrn klockan  8.40 ska jag vara hos kiropraktorn. Ska bli skönt som fan :S  :O 
Nu på kvällen kan jag knappt gå igen, så jäääklans ONT!!!!
Kunde inte gå, knappt ligga ner och sova heller för den delen, - på heeeela helgeeeen! ;S hade ont som attan
Men min kära morfar kommer och hämtar mig imorgon bitti :) Så ska vi åka  så jag får knäcka ryggen lite ;)
hehehe

Imorrong är förövrigt - världens bästa tiiisdag (som alla tisdagar containing desperate housewives ;D )
ingenting kan gå fel på sådana dagar, och om det gör det, så gör det inget :D
Det är lite syndatt min sötplutt är borta bara så att jag inte hinenr träffa honom på hela dagen :(
Men vi sågs ju ikväll iaf :)
Myste framför Nanny & simpssons med lite guuwdis. Chill  ;D

Nu sitter jag här i min ensamhet ;) ska måla på lite mer silvernagellack, HETT SOM FAN på naglarna ;D det gamla börjar flagna bort :P

I veckan blir det meeer ljusa slingor också ;) Sånt gillar vi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback