Prov in a whileee

Kom precis tillbaka efter en sväng upp til lMQ för att prata lite med älsko :)
Jag är grymt nervis nu wooaaah, vill  verkligen inte ha det här provet, hoppas jag klarar det iallfall så jag kan lämna det bakom mig sen,. Skulle vara as-kalas-nice;)
Sitter i vilket fall med anteckningaran bredvid mig mig, slänger ett öga dit lite nu&då.
Fast man får passa sig så man inte råpluggar på för mycket alldeles innan :/ Då kanske man får BLACKOUT!
skulel vara jobbigt kan jag lova.

Haha nejdå, nu ska vi inte tro det värsta. det koemr gå bra. let's pray for it.



Kommentarer
Postat av: Madde : )

Det går nog bra :) Trevlig helg förresten !
O jag ska fixa din blogg så fort jag kan ;)

Postat av: Ester

Fin design på bloggen! :)

2007-03-09 @ 23:36:53
URL: http://retrocool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback