orka rubriker

Igår spenderade jag och Fredde kvällen på O'learys med Marcus :) Det var trevligt, kikade hockeyn och umgicks ;)
Jag hade lite ont i huvet, eller liiite ont hade jag inte, jag hade kanon-ont!  ;S woooaah, sånt gillar vi inte :(
men jag hinkade massa vatten så gick det över sen ( :

Vi åkte hem ganska tidigt runt 10 kanske?
tjockade lite godis och fortsatte kika på open season, kvällen var heelt ok :) Förutom några små missöden :/ tråkig, men det är sånt som händer...
Vi somnade sent, runt 2, men det var  det lätt värt ;) <3

Imorse skulle fredde upp strax efter kl 7 stakarn, han är på dommar-kurs, både idag oh imorrn... han ska uppgraderas (säger man så? :O ) till distrikts-dommare han ;) det ni ;)  haha tror det heter så.. eller nåt..
pinsamt annars
hahahaa men aja ;)
Japp så jag låg kvar där uppe alldeles ensam :( Bara en katt vid fossingarna  hehe
mamma ringde vid 10 så då klev jag upp. låg på soffan med mitt täcke & kikade Disney Channel (den äääääger det vet vi alla ;) )  haha, tjockade på godiset som var kvar sen igåår :)

har duschat, fixat & grejjat, ska snart till valbo med mamma & Eric för min lillebror ska ha en massa nya kläder han ;)  så då måste man ju följa med och va smakråd ;)
jag ska kika skinnjacka jag med.. .Inte riktigt hittat nån jag diggar än :/ :P hehe men hoppas på Valbo..
jappp.

Ikväll blir det myys med maat, fiiilm, bubbelbaad ? ;) massa myys ska det bli iaf :) Sånt gillar vi (: ♥
Kursen slutar 4, så efter det kommer Freddie hem, och typ då borde jag va hemam från Valbo meed :) niice. 
fudnerar på om jag ska baka en kaka :D hahhaa
men hittade inge ägg, tror inte att jag ens hinner nu heller :P hehe mamma borde komma och hämta mig snart ;) 

better be off  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback