orka komma på nå

jappp. så var klockan redan 20 över 8 :S
orka att tiden går sååå fort ;S

Sprang runt på stan med mamma efter skolan och kikade skinnjacka men hittade ingeeen :S orka sånt liksom.

Sen åkte jag hemm till freddie, trodde jag åkte 10:an men det var tydligen 2:an så fick gåå ganska låångt i det kalla :/ (okej, sååååå kallt är det väll inte, men tillräckligt för att bli irriterad över att behöva gå)
indeed.

nu packar jag, imorrn ska jag passa min mosters hus tills på söndag med fredde ;) olala niiice de (:
hon är i fjällen eller nåt, så jag är stolt utsedd till katt/hus-vakt :D haha .
Mm :)  fast det ligger i bomhus, så sååååååååå långt bort åker jag inte direkt :P haha


torsdag är det kemiprov, kommer väll gå hyffsat.

ska kila in i duschen nu innan dhw,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback