Onsdagmorgon

Det är mitt i veckan och solen skiner fortfarande, sköööönt :D

Är klar tidigt idag :S men vakna tidigt också så :P hehe.
Behöver egentligen inte åka förrän 8 min över 8 bussen, men det bli nog nån tidigare, för det finna typ inget att göra här hemma, :P hehe jaooni.
JAG SKA GÅ PÅ SOC.KUNSKAPEN, gratulerar&applåderar till mg själv :)
Sen är det matte, svårt nu ju :(
Inge kul längre, men jag tycker iaf att D-kursen är enklare än C-kursen, för den tog kål på mig. :S tur det iaf ;)
hehe fast fortfarande inte alls enkelt :P

jaooni, :D håller på å lägger in lite nya låtar på min IPOD som jag kan roa mig med under dagen :D
Efter skolan blir det en eftermiddag med min älskling <3 myys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback