ok, jag ska ta mig tid

Okej, jag ska ta mig tid att skriva nu, har inte gjort det på ett par dagar, mest för att jag inte orkat... :P
Men inte för att det direkt har hänt nå intressant heller :P
Men nu har jag geografi, vi ska börja på våra arbeten.. Men usch, jag hinner...!
 
Igår hände en sak, inte så konkret direkt , men den saken gjorde mig glad.  :D Det var mer av en känsla, och det var en känsla som jag länge önskat ha.  När jag tänker tillbaka på det ögonblicket, blir jag så glad, och full av energi, det är något jag aldrig vill släppa.
Jag känner hopp och lycka. En känsla av oövervinnlighet, men som samtidigt utgör en växande del av oro.
Det är lite konstigt ändå, men det gör mig glad..

Nog om filosofiska abstrakta känslor.
Jag kan ta och berätta om min gårdag istället...
I skolan var det bara en lektion från klockan 9.45 -11.00´, fick ändå sluta lite tidigare, så hann med 11-bussen hem :)
Hemma så duschade jag , fixade mig, (kikade DHW klockan 12.25, vilken räddare av dagen ;D ) japp, gjorde väll kanske inte så mkt, åkte ner till stan strax efter 2, så ringde jag fredde vid kl 3, så bestämde vi att vi skulle träffas ;) Medans jag väntade följde jag med mammsen och hämtade ut ett par skor ;) hehe.

Japp, sen kom Freddie ;) Hur snygg som helst ;D <3 ( important detail) ;D
Vi kilade omkring i vårsolen och hade jättemysigt :)
När vi hade fått nog av staden så tänkte vi åka hem, fast  vi kom till ICA-Maxi, haha <3 Vi gick till Stöveln, så köpte babe ett nytt bandyblaad ;D hotstuff serrö.

[Måste tillägga att NEBIU är mkt DRYG för tillfället för han sitter och LÄSER VAD JAG SKRIVER  över min axel ;S  orka sånt :P Dessutom mobbas han för han tycker det är geeky att blogga :P MEN WHATEVAAAAH]

Tog bussen hem till Sätra, hoppade av vid ica, jag köpte läsk, baby bjussade miig på glass :D (själv köpte han 2st hahahha) Knubbis ;) haha, men jag snodde typ hans gb sandwich ändå, så det kanske är j a g som är Knubbisen ;D hahaha
Vi kilade hem till han.
jag hadeont i fossingarna :'( Buhuuu, typ skavsår på min häl, AJAJAJAJ, thank  god för tejp ;D

Vi tog det mest bara lugnt, kikade tv, Fredde var så trött, naaw, när i kikade på Cops, så somnade han på min arm - Hur Gullig Som Helst! ^^, :D  hihi, tänkte åka hem vid 8, fast då hade Lisa varit på affären och köpt kexchoklad till os ;D yummiiiie så jag blev kvar ett tag till ;D Kilade hem till kl 9 ungefär...


Imorse var jag ganska seg. vet interitkigt vad som händer idag.. LÅNG DAG iaf :( buhu.
Lunch efter den här lektionen (kl 11.05) sen mentorstid, kemi, socialkunskaaap :'( BUHU.
Fast, jag slutar klockan 4, samtidigt som fredde :) Så då seees vi ;D <3  En anledning att va kvar iaf ;) För att tiden ska gå lite fortare ;)



De andra dagarna her det inte vart så mycket, vart med fredde (: Ätit glass, vart ute i det fina vädret & på stan :)
Massa  mysigt har vi haft det :D
jag älskar dig hjärtat <3



Hmm nu kanske jag bör sätta igång ltie med mitt arbete nu ;) Sitter och läser lite paralellt om Polen, haha seriöst världens coolate land :D Det kommer mitt (snart) påbörjade arbete handla om :D  eller, aa, inte att det är det coolaste landet :P haha utan jag ka diskutera om det är ett I eller U-land.
Det lär nog bli braaa..

På lördag är det Chili-festen hemma hahahha , massa skojj ( let's pray for it)



japp, That will make doooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback