NOOO waay, freaking unbelivable

Jag som var så duktig och gick till min socialkunskapslektion för en gångs skull, och vad visar sig, jooo att vi inte har nån :'( Jag tror jag dör, det här händer inte :S men ÅHHHHHHHH.
Typiskt, verkligen typiskt.
Det är bara för att det är onsdag idag, en av veckans sugigaste (iallfall vad jag tycker för tillfället).

Vi har matte kvart i 10 så en dryg halvtimme kvar :S Sprungit runt och gjort ingenting, eller joo städat skåpet typ, för det hade jag inte gjort sedan ettan (!!) :S :D Så nu är det fint, men iallfall, efter det har jag faktiskt gjort ingenting sedan 8.35 :S det här tar knäcken på mig.

Något possitivt är iallafall att solen skiner.

I feeel pretty, oh so pretty  :D


Hello tomorrow - zebrahead, har spelats i mina öron hela morgonen :D


puss


Kommentarer
Postat av: Narsjericho

I really enjoyed it.
You have done a great job.

2008-02-18 @ 15:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback