Kväll, tack&godnatt

Denna tisdagskväll har ägnats åt lite plugg.
Till middag åt vi Tacopaj ;D Kunde det blivit bättre ? :D :D :D
det var niiice, hur gott som helst ;D
Senare efter maten gick jag ut och tog en promenix med mina nya Ipod-låtar :D  helt sköönt, hoppas det blir lika fint väderimorgon med :D Sånt gillar vi.
Nyss kikat DHW & pratat med Älsko som är på G hem från Stockholm nu ;) We miss eachother a hell lot - YEAH

Imorrn blire kort dag i skolan, sluta 13.40. Ska va med Hunney efter :) Känner för en väända på stan, i det fina vårvädret (???) :) Skulle inte vara helt fel :) ;P
Oh my, I you my babe :(

Ska sova lite nu, så jag orkar upp imorrn :) Ska ta mig till min soc.kunskapslektion, första på länge,
Sofia goes duktig ;) WoHo.

solong´;D


Kommentarer
Postat av: Rikardjeanett

good site, need more information! Thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback