Kväll, kärring-faaan

Känner mig fortfarande ganska gnällig & lättirriterad, det kan inte ha varit så lätt att umgås med mig idag kan jag säga.. :S Men det är inte meningen iallfall, vette17 vad det är :S

Känner mig inte så speciellt pigg heller, när jag var hemma hos Babynu ikväll så blev jag helt skakig och läskig plötsligt, kände mig typ svag & svimfärdig :S 
ganska lääskigt,
Om jag hade haft llite prylar med mig hade jag lätt sovit kvaar <3 Gooosat lite hela natten med honom :)

Hehe skola imorgon, men jag känner inet alls för at gå..
Nu mår jag illa också.
Helt nere för tillfället, inte alls kul. Vill bara gå och gräva ner mig nånstans tills jag blir lite mer glaad, orka gå runt å va såhär grinig.

kärring-faaaan-jag är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback