I skolaaan

Nu sitter jag & Cill  vid varsin data i datasalen på skolan :) Vi har aaaaslång lunch, typ tvåå timmar :S Orka sånt. Men aja. Hade iaf mycket, mycket hellre slutat typ en hel timme tidigare.
Fast idag slutar jag nog lite tidigare ändå :) För vi har redovisning sista timmen på engelskan, och jag är i första gruppen ;) WoHO

Igår eftermiddag åkte jag först hem ett tag innan jag tog typ kl 5 bussen ner på stan och träffade älsko. Så kikade jag på skoor & jacka ;D  det var niice, fast jag köpte inget :P
Sen så åkte vi hem till han, bara umgicks, kikade lite på Nanny, Oprah Winfrey ;) Tuggade på godiis ;D yummie ;D
hihi vääldigt myysigt, som alltid när jag är med han :)  <3

Imorse kunde jag ha försovit mig om jag inte vaknat till vid 7, som jag lyckligtvis gjorde ;D Jag ahde nämligen lyckats sängaav klockan :P hehe orka sånt.
Kände mig helt off imorse Naaah. fast det är bättre nu :D WoHo.

jamenviasst serrni ;D
Nä nu ska jag skriva på lite engelska inlämningar ;D
så duktig jag är 

 ♥

lateeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback