Hos Freddiiie ;D

Mm , han kom till mig efterskolan så var vi hemma hos mig ett tag innan vi tog promenad (till busshållsplatesen) och tog oss till ICA ;D haha jag behövde lite energi för jag var så jäkla surig & gnällig :P
 jordgubbs-mentooos :D  yummiiiee :D  haha tjockiiis-jevlar ;D
Så åkte vi hem sen  :) Så kikade vi lite på tv tills mamma kom och det var middag :)
Efter middan kilade vi över hit hem till bejbi ;)
Så nu har han nyss ätit, han kom upp nyss, fast ligger och pratar i telefeon med syster sin :)  hihi
Jaoo, ska väll gå och lägga mig bredvid han i sängen snart ;)
pussas & kramas ;);)
Ska nog tugga lite guuwdiz nu :)

OC snart :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Hugoaurora

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback