Hemma från skolaaan

Mmm slutade ju som sagt 13.40, fast det blev liiite tidigare ändå, för vår lärare är blåst :P ;D
haha men sånt gillar vi.

Vi Gillar också Sex & samlevnad föreläsningen med Olle Wallner, haha vilken stjärna!



"Den där björnen är ute och pippar förfullt" hahaha, det var faktiskt kul ;)
kanske något internt, hm aja :D

Annars var det inte mycket intressant som hände idag inte :P Det var meningen att jag skulle göra mer slingor, men så blidde det icke :P
Kanske att det blir av senare i veckan :)

Nu sitter jag mest och väntar på att Fredde ska komma förbi ;) Eller om han åker hem först och ringer mig sen :p
Samtidigt medans jag väntar på något av alternativen lyssnar jag på
The Donnas album - I don't want to know (If you don't want me)

HELL YÄÄÄH

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Och snart börjar Fråga Olle :) Yey!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback