gårdagens

gick inte å uppdatera igår kväll, så jag lägger in det nu istället ;)




haha japp
 länge sen nu ;) men aja

Helgens bravader kommer man att minnas ;D mohahaha

I fredags  blev det bara massa mys med babe <3

Lördags, hahaha parthie ;) redig karate. hahaha va hos tobbe. grymt mycket folk.
Kände mig dragen redan kl 9 hahaha.
Ni kan ju gissa hur jag yrade runt typ kl 1 hahahahaha.
spydde som en gnu också, fast det behöver vi egentligen inte nämna :P

whatevaaah.

söndag, skapligt pigg ändå :D jag och fredde käka frullerule sen bara tog det lugnt.
klockan 4 var det kalas för han syster så det kom lite folk å så :)
fast vi åkte senare, för han skulle döma match, och då åkte jag hem ,  ;)
Vi var med varandra senare.
niice ;)

Somnade tio igår kväll haha sååååå trött .
vaknade lite efter 6 imorse, sköönt, helt pigg.
skolan var ganska seeg, iaf förmiddagen
eftermiddagen bestod av kemi och engelska.
everygirl excluuuuding meeeeeeeeeeeeeeeeeeee tja lala-lala-la-la <3

sen gick jag en bit med Cill hem, vände ungeför halvvägs gick till borgis och kom precis lagom tills fredde slutade <3
Vi gick in till stan, sen tog vi bussen hem till honom :)
Har haft en riktigt myysig kväll (L) <3
Nu är det tomt utan honom :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback