Fredag

Va sköönt ;)
Veckan har gått redigt fort :D

Nu har jag slutat, ingen matte idag inte ;D skööönt
Sitter i datasalen och väntar på att freddie ska ringa ;)  Orkar inte springa runt på stan och vänta, har en massa grejjer, iidrottskläder och dylikt att bära pååååå Orkaaaa ;D

Igår kväll kikade vi lite på "Open season" nån animerad, latjo film :D Ganska niice, fast vi kikade inte klart dock :P Hehehe.
Somnade relativ t tidigt och var pigga och glada imorse :D
javiist :D

Morfar hämtade mig så åkte vi till napprapaten, sen åkte vi ut till bomhus och hämtade fredde när jag var klar, så skjutsade morfar in oss till staan :) Han skulle till MQ och jag till skolan (:

Hahahah, skoldagen, vilken stjärn-dag!
har fått varit med om mycket mohahha
Först iidrotten, mycket internt skojjigt.  heelt slut blev man ; D

Sen svenska "Igår var det vår hemma hos mig också kan jag lova" ;D  haha (vi vill egentligen inte vet EXAKT vad hon menade med det....)

sen det Cillan och jag stötte på i trapphuset, för läskigt för att ens gå in på det närmre...

Fredagen slutade iaf med att jag KLARADE MITT FYSIIK-B-PROOOOV :D JAAAAA, det hurrar vi föör :D
Känner mig mycket lättad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback