eftermiddagen/SLAAASH/kvällen

GODKVÄÄÄLLL BITCHES

Här är min updaaaate på min treeevliga SÖNDAAAAG

På eftermiddagen kilade jag somsagt över till pappsen på en fika ;)
Fick ett armband och ett par örhängen av Anna som varit på Mallis förra veckan ;)

vid fem kilade jag tillbaka till Petra som då komit hem från Lofsdalen ;)
Sen kom Fredde dit med bussen, vi lämnade lite nycklar och hämtade vår packning :)
Så fick vi skjuts hem till sätra av min snälla moster sen :)

Vi åkte hem till mig efter att vi dumpat av freddes gerjjor hemma hos han .. : )
Men typ direkt när vi kom hit så gick vi ut på en prommenad som slutade hemma hos Hanna & robban (somvardär)  :D
Där drack vi kaffe som fina sofistikerade människor haha medans vi kikade på OC ;D
Senare fick vi föör oss att MAX är jättegod mat att äta på Söndagar :D Så Robban körde dit oss :D
BABY var snäll och bjussade miiig på nuggets yummiiiieee :D  ;D

TREVLIIIIGT VAR DEET

Sen fick vi skjus hem hit, fast fredde kilade typ hem på en gång :(

javisst och nu sitter jag här och msn-geekar ;)
Trevlgia grejjor ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback