duktigt, korkat?

Sofia använder det fina vårvädret till att plugga ? :S
helt galet eller fullkomligt genialiskt?
Man blir ju så glad, och får så mycket energi av solen, så jag har faktiskt ork att göra sånt här trök nu på eftermiddagen ;)
Har för den delen redan varit ute massor idag :)
Först på lunchen, två timmar ute i solen :) Cillan & jag tog en stadstripp den sista timmen ;) haha hamna uppe på söder, skojjisigt ;)

Dagen har förövrigt gott väldigt snabbt ;)  eller, aaa, relativt.
hade tandläkartid klockan 15.30, och vi slutade en timme innan det.. :S Men, jupp jupp, jag kilade upp till morfar :D
Var där typ 20 minuter innan jag trakskade ner till tandläkaren :P fast det var lite segt faktiskt.

Eftersom jag ändå inte kan va med fredde ikväll, since he's in stockholm så passar jag på att göra sånt som jag
 i n t e vill göra när han ÄR hemma ;) som att plugga, allså är det en ganska bra dé ändå :D

Ikväll är det Desperate ;D WoHo vi jublaaaaaaaar :D

Funderar på om jag ska hinna ner och träna nåt..? Hmm, skulle vara vääldigt skönt. Men isf måste jag få den här inlämningen klar.

better be off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback