datasalen

I går fixade jag två nya spellistor på min Ipod, en DUR & en MOLL.  jag kan säga att MOLL går hem hos mig idag, allt är så jäkla trist och jag känner ingen energi.

Nyss så gjorde man kemiprov med, vilket kunde ha gått 1000 ggr bätttre, jag blir så less, pluggat som ett as. aja :/ What to do about it liksom.

Snart så är det två timmars socialkunskap på schemat också, fifan va triist.
klockan 4 är det de sura äckliga vitlöksstinkande tandläkarna  som gäller.  DET HATAR VI.

ussch, jäkla dag.



För övrigt, (om jag nu ska skriva om något muntert) :D Så var det första natten jag och fredde sov hemma hos Petra (som är bortrest)  och passade hennes hus + katt :)
Det var myysigt, vi kom dit typ halv 7 på kvällen :)
Gick och köpte pizza & tjockade framför hockeyn.
Sen började vi kika på Wallander, fast den var så kass så vi typ låg och skrattade :D
haha
runt halv 10 var jag så trött att jag höll på att somna i freddes famn, så vi kilade upp och la oss kort därefter :)
Jag somnade som en stock :)
hehe det ska bli så skönt att vara där tills på söndag :)  Helt mys :)

Imorse var jag pigg vid typ 6, klev upp typ kvart i 7 eller nåt ? :S Var klar tio över 7.
skulle inte tills bussen förrän  7.50, så kikade lite på kemin, sen kikade tv :) Gullade med fredde, ( som inte började förräns kl 10 idag)  liite avis man blir.

När jag var halvvägs till bussen kom jag på att jag glömt skåpnyckeln så fick kila tillbaka .  :( orka
Fick ta nästa buss istället :) tio minuter senare, så det gjorde inte så mycket :P hehe förrutom att jag kom typ nån minut sent, fast det märktes knappt :P (tror jag :P ) hehe.

jupp, imorrn så ska jag till napprapaten kl 8.40, så då åker jag tidigare än fredde ändå..  :(  aja, fast sen är det ju helg :)

nu har jag ingen aning om vad jag ska ägna mig åt tills min lektion börjar klockan 2...

Kanske går och chillar med min Ipod nån stans..?
Det lät som en bra idé

IM off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback