EXTREMT längesen.

As said: extremt längesen!
- Men jag har bloggtorka people.
Det händer liksom inge speciellt..

ja har festat om helgerna sen slutet av juni typ.
I veckorna har jag jobbat och på kvällarna har jag tagit igen mig eller myst med fredde.

Nu på senare tiden har jag spenderat pengar på stan och fortsatt att fundera på en hårblekning.

Igår hade jag och F den msigaste kvällen på länge och det är jag glad för. :)
Vi kolla på film och köpte chips :)

jag sitter och väntar på att några extremt pinsamma mingelbilder ska läggas ut, så man kan pusta ut sen
(hoppas dom inte är så hemska som jag anar.)

image238
Där är iaf en bild på mig & anna sen ihelgen.

jag kör som en galning med morfar&mamma så att jag kan få mitt söta körkort snart!!!!!!!!!!!.


Imorgon börjar jag mit nya jobb på katthemmet. det ska bli mysigt med alla söta katungarna.
jag och morfar ska övningsköra dit.

På eftermiddagen ska jag på stan och byta en tröja.
Sen ska jag köpa körlektioner på Ansan's .
Om det är fint väder vill jag sola också, för det här går inte för sig.

NU´har ni minsan fått en update på mitt lilla söta liiiiiiiv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback