BLAAAANDAT liksoooom. typ tacopaj! <3

Freddo kom hit igår kväll & vi kikade vi på en urkass (läs: se den INTE!) film vid namns "the yards"
Den var så kass att man blev ap-trött och var tvungen att soova för att inte dö av tristess.
Vi sov jätteidigt, men jag var ändock jättetrött imorse när jag var tvungen att gå upp klockan 10.45. =(
Jättetråkigt...
Allt bara för att jag jobbar :'(
Det var världens segaste dag på jobbet också!
Tur att mamma, Fredrik & erik kom förbi och åt, så stannade dom i två timmar och höll mig sällskap!
Det var mysigt, och allvarligt så hade jag itne utstått dagen ananrs :P
Det var såååå fruktansvärt segt! Inte en endaste kund nästan! :S
Gaaah, sånt tar knäcken på en :P
Jag fick sluta liiiiite tidigare (like it ) hehe, så jag var hemma klockan 6.
La mig framför tv:n och havlsov tills middagen :D
TACOPAAAJJ, yummie.

Sen var klockan 9 och jag åkte och hälsade på F så vi kikade på "miss secret agent" ihop =)
Jag känner mig helt död och funderar på en bra film och lääääsk ! :D
perfa.

Imorgon är jag ledig och det firar jag med att spendera pengar på stan hade jag tänkt!
Jag menar, varför inte?

Nu ska jag sova. Eller mysa typ. vad säger man?
SLAPPA, var ordet ;)

Night people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback