Utmaning - Namn

hahaha jag fråga mamma nyss vad hon och pappa hade för namnförslag på mig innan jag föddes.
Thank god för sofia.  ;)

Sofia var mammas förslag, det hade hon alltid velat.
Hon ville Cecilia med haha, (no offence Cillan ;) men det hade ju vart jobbigt om vi båda hetat det ;) )
Och så ville hon Sara, fast det heter ju min lillasyster nu :P
Pappa var helt inställd på Katarina :P hahaha fast det heter ju iofs min syster också, i mellannamn :P

Om jag hade blivit en kille så hade jag nog hetat Filip, Tobias låg först på listan hahahahaha men sen ångra dom sig, mamma ville Alexander också, fast det tyckte visst far min inte om haha

Aja, det var ju kul .



Nu utmanar jag DIG att lista vad du kunde ha fått för namn ;)
det var faktiskt ganska kul å veta :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback