update:

ja nu har jag inte skrivit sen igår morse.. ska ge er en liten update;

Igår: hmm onsdag, haha allså jag kommer typ inte uihååg.. :S hmm men slutade tidigt iaf, runt kl , åkte hem, sen skulle vi till mormor & morfar och äta klockan 5 :) Det var myyys ^^
Så kom vi hem sen runt 7, fast jag åkte direkt upp till fredde :)
å var jag där, vi kika OC och så, jag var jekligt trött ^^ :P så jag gick hem runt 10 :P
Kom hem och slockna på en gåång :P

dagen:  Heeeelt seeeg dag! naah, jag ville hem redan första lektionen, men så har vi fyraa extereemt lååååånga & trööökiga lektioner just på torsdagar som jag var tvungen att ta mig igenom :S :P orka sånt.
Men aja, jag lever :D
Skönt att vara hemma :D Efter skolan gick jag en sväng på stan oc kikade , tills klockan 5 för då slutade fredde så åkte jag 20 över bussen med han, fast han fortsatte hem till sig, och jag till mig :P
- För mammiii är hemma :D::D:D:DD:D:D wiieho :D
Fast hon ska åka snart igen :'( buhu
Ska väll snart till fredde ändå antar jag :P niice ju ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback