tjuhu

har precis varit ute och gått 45 minuer, för att kvickna till lite :)
Ska bara kika vid datan en snabbis, sen ska jag ner & räkna matte :) :P
Fredde kom till mig efterskolan, fast vi han typ inet ses så mkt för min borrsa var i vägen :P haha men aja :P Han gick väll runt 7 ? skulle äta då :P sen gick jag ut å gick :P

Javisst, är inte riktigt lika trött idag som jag var igår :P haha tur det, för det var dryygt ^^
Men aja ska räkna ltie nu jag tror jag  :P hehe, och pyssla med lite annat :D 
Måste kika efter om vi har nån saft hemma, eller om jag drack upp all igår :P hehe komemr inte ihåg :P


haha hitta lite bilder.


1. När vi var på inflyttningsfest haha nåra månader sen :P haha "Schhhh"

2. Sen i lördags, när jag avr på Nivå med Emil & schod.  :D

3. hahahhha Cillan och jag, sicka bitches
 

gruppbild

haha ojj såg nu, jag har samma linne på alla hahahahahahahahhahaha, fast bild 1 & 3 är iallfall från samam dag, haha, såå jag kan variera mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback