Tisdag morgon :D

Haha yeees, min nya gå-upp-tidigt-på-morgonen-rutin fungerar :D haha
Trodde jag aldrig. Men men,
Uppe är jag, har vart sen halv 7, typ en timme tidigare än vad jag brukar kliva upp
 :P
Mohahaha .
Jag är bara glad, elelr övertrött.. ? hmm ;S anyway.
hade svårt att sova igår kväll, fast somna innan kl 1 iaf .  Var inte riktigt i vanorna att somna tidigt, somnat runt 5 de senaste dagarna.. men det gic bra
Längtade mkt efter fredde också, som alltid :P hehe.. <3 Fast idag får jag ju träffa gullungen ^^,

Senare ikväll ska jag länka lite bilder sen helgen :D haha som jag fick reda på igår, haha men aja, vi tar det sen, nu ska jag snart dra till bussen.. :D
Sen är det skuuula.
kan väll inte vara så farligt antar jag ^^
har matte, fysik, sen efter lunch, kemi & engelska.. men aja slutar  kl 3 iaf.

lär dra till buseen nu
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback