tidsfördriv


Vad drack du senast: saaft :D
Vad gjorde du igår kväll: var med fredde :) Sen satt vid datan en del, var ute & gick, pyssla lite på rummet :P prata telefon med bejbi  etc etc  Inge intressant alls :P
Kan du gå ner i spagat: javisst, forna gymnast you know ;)
Vad ska du göra i kväll: matte, kemi, sy igen i armen på en tröja jag har :) Sen ska jag ut & gå snaart tor jag ^^
Vad ska du göra i morgon: Bejbii ? <3 fast skol först, ska lösa in mitt friskis & svettis kort med :)
Senaste inköp: mina mörka lee jean :)
Senaste film: hm vet inte riktigt..  :S
Vad har du i ditt fönster: ljuslyktor & kristaller :)
hur gammal är du? 18
tycker du om att cykla? Det ä heelniice ^^ ;)
vem sov över hos dig senast? freddiiiee <3
vem var din bästa barndomsvän? Kristina
är du tillsammans med någon? aaa (A) ;) tror ingen har missat det :P
isåfall med vem? Fredrik Olsson - john

vad ska du göra nu?  Gå ut :) men först dra över lite nya låtar till Ipoden :)
Vem skulle du vilja träffa nu: Fredde :) Rebecca, Kristina, Cillan :)
Vem skulle du inte vilja träffa nu: det finns ingen som jg absolut inte skulel vilja träffa :P
Vad är det sämsta nu: Att jag känner att jag inte riktgit kommer igång med vad jag ska göra för någonting
vad är det bästa nu: att jag ändå känenr att jag har läget underkontroll :)
Vad har du på dig nu: jeans, Lee, hundtandsmönstrad (som min bloggbakgrund) tröj-klänning från Zara, svart kofta med paljetter, typ en amsas silver / strass smycken :P
Vad lyssnar du på nu:  haha typ Jenny from the block - jlo
Vem viskade du till senast: undra om det inte var Cillan imorse :P
Vem ringde du senast: Mamma, idag på lunchen :P
Vem ringde dig senast: Pappa, också det åp lunchen :P
Hur länge sov du inatt: ´8 timmar..
När ska du gå och lägga dig ikväll: runt 10
vad åt du senast: lunch ?
Vad gjorde du för tre timmar sen: Hade Socialkunskap ... :S don't remind me, plz
Vad skulle du vilja göra nu: haha komma ut å röra lite på mig (And I will.. ) ;D
När är du född?: 89
Var bor du?: Gävle
Var vill du bo?: med bejbi i vår lägenhet som vi ska införskaffa :D
Har du syskon?: Jaao ,  Lillebror Eric & Lillasyster Sara, gullungar ^^, :)
Nuvarande hårfärg?: bruuunt som vanligt ;S
Ögonfärg?: Blå
Vad läser du för bok nu?: Tristan & Isolde, och In the deep end
Vem är du kär i?: Fredriiiik
Humör just nu?: helt lagomt ^^
Favoritfik?: jag fikar typ aldrig :S Men när det blir så blir det på Waaayynes
Vill du ha barn?: Klart jag vill det :)
Hur stort är ditt rum?: Tror det rääknas till ganska stort.. ?
Har du tv/dator i ditt rum?: jaa helt mobbat

Hur många converse allstarskor äger du?: inga :s Tyckerr dom är asfula,äger bara skormed klack typ, hahah d e t är mobbat ^^ fast iofs två par träningsskormed :P
Brukar du vara osminkad i skolan?: nej. skulel aldrig hända, inte h e l t osminkad iaf, brukar alltid ha nåt, typ foundation, rouge.  fast vanligtvis brukar jag sminka mig fullt ut :P

Kommentarer
Postat av: Hallvardlinnea

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback